Klagomål

Reflektionstid/retur

Det kan ibland hända att du vill returnera en beställning. Kanske för att du inte gillar produkten eller så kanske det finns en annan anledning till att du inte vill ha beställningen. Oavsett anledning har du rätt att annullera din beställning upp till 14 dagar efter mottagandet utan att ange någon anledning.

Du har ytterligare 14 dagar på dig efter avbokningen att returnera din produkt. Du kommer då att krediteras hela beställningsbeloppet inklusive fraktkostnader. Endast returkostnaderna från ditt hem till butiken är för din egen räkning. Dessa kostnader är cirka 7,25 per paket, för de exakta priserna, se din operatörs webbplats. Om du utnyttjar din ångerrätt kommer produkten att returneras till företagaren med alla levererade tillbehör och - om rimligen är möjligt - i originalskick och förpackning. För att utöva denna rätt, vänligen kontakta oss på info@caffe2go.com. Vi kommer sedan att återbetala beställningsbeloppet inom 14 dagar från meddelandet om din retur förutsatt att produkten redan har mottagits tillbaka i gott skick.

Skulle produkten vara skadad eller förpackningen mer skadad än nödvändigt för att prova produkten , kan vi vidarebefordra denna värdeminskning av produkten till dig. Så behandla produkten med försiktighet och se till att den är ordentligt förpackad när du returnerar den.

Byter du en produkt?

Vill du byta din produkt? Det är inga problem alls. Du kan kontakta info@caffe2go.com. Du kommer dock att stå för kostnaden för att returnera produkten själv."

Jag har angett fel leveransadress!

Ange fel leveransadress av misstag? Kontakta oss så snart som möjligt. Vi kommer att försöka ändra ordningen åt dig.

 

Sida: Leveranstid & fraktkostnader

Vi gör noggrant vårt bästa för att leverera beställningen till dig så snart som möjligt. Beställningar gjorda på vardagar före kl 12.00 försöker vi skicka samma dag. Det är dock inte alltid vi lyckas med detta, ibland finns inte produkter i lager och då kan leveransen av din beställning ta lite längre tid. På produktsidan finns en indikation på leveranstid. Skulle vi av någon anledning inte hålla denna leveranstid kommer vi givetvis att informera dig så snart som möjligt.

De angivna priserna inkluderar inte fraktkostnader. Fraktkostnaden är:

€2,95 för beställningar som får plats i brevlådan
€5,95 för beställningar under €75,-
Gratis för beställningar från €75,-

Leverans sker via UPS eller PostNLs brevbärare eller paketutdelare. Vanligtvis kommer leverans att ske nästa arbetsdag mellan 9:00 och 18:00. Tyvärr kan vi inte garantera leveranstiden.

 

Sida: Kontakt

Vi gör vårt allra bästa för dig som kund. Det inkluderar att göra det enkelt för dig att kontakta oss. Om du har några frågor, vänligen kontakta oss med hjälp av följande uppgifter:

Caffe2go
Tel: 085 - 000 36 73
Mail: info@caffe2go.com
Vårt företags handelsnamn är: Caffe2go
Vårt domännamn är https://caffe2go.com
Vår företagsadress:
Bornerbroeksestraat 459F
7609PK Almelo
HANDELSKAMMARE: 78291224
moms: NLt415432<901546 >

 

Sida: Garanti & Klagomål

Garanti

Vi bryr oss om våra produkter och gör logiskt sett vårt bästa för att leverera dem till dig i toppskick. Det händer dock då och då att en beställning går sönder under transporten eller att något annat händer som ger dig ett garantianspråk. Enligt europeisk lag är vi ansvariga för alla defekter i överensstämmelse som upptäcks inom två år efter leverans av varorna. Du kan ha ytterligare rättigheter enligt holländsk lag.
Om du upptäcker eller skulle upptäcka ett fel i produkten måste du kontakta oss inom rimlig tid. En rimlig tid är minst två månader. Under omständigheter kan en längre period än två månader också vara acceptabel.
Om du kontaktar oss i tid kommer vi att ordna en kostnadsfri reparation eller utbyte.
Vi skickar inte ersättningsdelar eller ersättningsenheter utanför Europa och USA



 

Sida: Betalningsmetoder

Du kan betala för din beställning på olika sätt. För närvarande erbjuder vi följande betalningsmetoder:
- Ideal
- Klarna
- Visa
- Paypal

.