Återbetalningspolicy

Återbetalningar

Du kan returnera dina varor inom 14 dagar efter mottagandet.

 

Återbetalningar (om några)

När din retur har mottagits och inspekterats kommer vi att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning eller ersättningsprodukt.

Om den godkänns kommer din retur att behandlas och en kredit kommer automatiskt att appliceras på din kreditkort eller original betalningsmetod inom ett visst antal dagar.

Vi skulle uppskatta om du också skickar ett e-postmeddelande till info@caffe2go.com om du vill byta eller returnera, så att vi redan är informerade .

 

Ångerrätt / Betänketid

Du har rätt att annullera din beställning upp till 14 dagar efter mottagandet utan att ange någon anledning. Du har ytterligare 14 dagar på dig efter uppsägningen på dig att returnera din produkt. Du kommer då att krediteras för hela beställningsbeloppet inklusive fraktkostnader. Endast returkostnaderna från ditt hem till butiken är för din egen räkning. Dessa kostnader är cirka 7,25 per paket, för de exakta priserna, se din operatörs webbplats. Om du utnyttjar din ångerrätt kommer produkten att returneras till företagaren med alla levererade tillbehör och - om rimligen är möjligt - i originalskick och förpackning. För att utöva denna rätt, vänligen kontakta oss på info@caffe2go.com. Vi kommer sedan att återbetala beställningsbeloppet inom 14 dagar från meddelandet om din retur förutsatt att produkten redan har mottagits i god ordning.

 

Sena eller saknade återbetalningar (om tillämpligt)

Om du ännu inte har fått en återbetalning, kontrollera ditt bankkonto igen först.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag; det kan ta ett tag innan din återbetalning officiellt överförs.

Kontakta sedan din bank. Det är ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning, kontakta oss på info@caffe2go.com

 

Utbyten (om tillämpligt)

Vi byter endast ut varor om de är defekta eller skadade. Om du vill byta den mot samma vara, vänligen maila oss på info@caffe2go.com och skicka din vara till: Caffe2go, Bornerbroeksestraat 459F, 7609PK Almelo, Nederländerna.


Sändning

För att returnera din produkt, vänligen posta din produkt till: Caffe2go, Bornerbroeksestraat 459F, 7609PK Almelo, Nederländerna.

Du är ansvarig för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det kan ta för din utbytta produkt att nå dig variera.